Kariera w ISP-Audyt

Grupa Instytut Studiów Podatkowych oferuje ambitnym i dynamicznym osobom, których celem jest ciągłe podnoszenie kwalifikacji, atrakcyjną perspektywę wytyczenia własnej ścieżki kariery. Zapewniamy możliwość pracy w gronie profesjonalistów z dziedziny rachunkowości oraz podatków.   Gwarantujemy wymianę wiedzy, doświadczenia oraz odbycia praktyk zawodowych w ramach naszej organizacji. Do naszego zespołu poszukujemy absolwentów, praktykantów oraz doświadczonych audytorów, księgowych , doradców podatkowych. Dla nas nie liczy się tylko wykształcenie i doświadczenie zawodowe, cenimy również kreatywność, samodzielność i zaangażowanie. W Grupie ISP zatrudniamy około 150 osób.   ISP-Audyt Sp. z o.o. wchodząca w skład Grupy specjalizuje się w audycie finansowym oraz prowadzeniu ksiąg rachunkowych i płac firm. Grupa Instytut Studiów Podatkowych daje Ci wiele możliwości, w tym:
  • ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
  • stały dostęp do aktualnych przepisów zarówno z prawa bilansowego, jak i podatkowego
  • pracę w gronie profesjonalistów, w jednej z najlepszych firm w Polsce
  ZAPRASZAMY - dołącz do zespołu Grupy ISP. rekrutacja-kadry@isp-modzelewski.pl

Rekrutacja

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ŻYCIORYSU ZAWODOWEGO (preferujemy CV ze zdjęciem) i listu motywacyjnego z nazwą stanowiska w temacie na adres: rekrutacja-kadry@isp-modzelewski.pl W ofercie prosimy umieścić klauzulę w pełnym jej brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)". Zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Aktualne oferty

Biegły Rewident – współpracujący


Miejsce pracy: Warszawa

Jesteśmy Grupą Kapitałową, jedną z największych firm doradczych w Polsce,  od kilkudziesięciu lat utrzymującą czołową pozycję na polskim rynku. Zajmujemy  się doradztwem podatkowym, prawnym, badaniem sprawozdań finansowych oraz outsourcingiem finansowo – księgowym. Jako firma doradcza otrzymujemy liczne nagrody i wyróżnienia. Nasz zespół to kadra licząca ponad 180 osób. Wiemy, jak ważne są nowe wyzwania zawodowe, przy zachowaniu równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Staramy się zapewnić takie warunki pracy, aby rozwój zawodowy był motywacją do rozwoju wraz z firmą, z zachowaniem równowagi potrzeb w  życiu osobistym i zawodowym. Jeżeli chcesz się rozwijać, to nasza firma jest właśnie tym miejscem. W związku z realizacją nowych projektów, prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Opis stanowiska:

  • zarządzanie zespołem, organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie procesu badań i przeglądów sprawozdań finansowych oraz innych zleceń audytorskich,
  • prowadzenie projektów z zakresu analizy sprawozdań finansowych przedsiębiorstw będących przedmiotem audytu,
  • badanie i przeglądy sprawozdań finansowych sporządzonych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz MSR,
  • badanie i przeglądy sprawozdań finansowych spółek i grup kapitałowych, w tym Jednostek Zainteresowania Publicznego,
  • analiza czynników ryzyka uzyskanych na poziomie kontroli badanych sprawozdań finansowych, w tym analiza ryzyka działalności firm,
  • analiza obszarów działalności przedsiębiorstw,
  • kontrola nad dokumentacją badania oraz projektami audytorskimi,
  • podpisywanie opinii i raportów z badania oraz innych usług audytorskich,
  • wsparcie merytoryczne dla podległych pracowników,
  • przeglądy ksiąg rachunkowych oraz doradztwo rachunkowe,
  • budowanie relacji z klientami,
  • planowanie pracy własnej oraz delegowanie zadań asystenckich.
 

Potrzebne umiejętności i doświadczenie:

  • uprawnienia Biegłego Rewidenta,
  • praktyczna znajomość polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości i sprawozdawczości finansowej,
  • doświadczenie zawodowe min.3-letnie w samodzielnym przeprowadzaniu badań i przeglądów sprawozdań finansowych,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • umiejętność analitycznego myślenia,  argumentowania wniosków oraz rozwiązywania złożonych problemów,
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne, otwartość na współpracę z  klientem,
  • odpowiedzialność za terminowość prowadzonych projektów,
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  • utrzymywanie wysokiego poziomu jakości pracy oraz kierowanie się etyką zawodową,
  • gotowość do podroży służbowych (prawo jazdy kat B mile widziane),
  • znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

 
  • uczestnictwo w różnorodnych projektach,
  • stałą i stabilną współpracę w oparciu o umowę zlecenie lub umowę B2B,
  • szkolenia wewnętrzne, organizowane przez Grupę, wspomagające realizację projektów,
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez ciekawe projekty,
  • możliwość bezpośredniej współpracy z doradcami podatkowymi i radcami prawnymi,
  • możliwość współpracy z największymi podmiotami z różnych branż gospodarki oraz klientami międzynarodowymi
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • wsparcie doświadczonego zespołu,
  • prywatna opieka medyczna, wyjazdy i spotkania integracyjne,
  • zdobycie umiejętności i kwalifikacji w zakresie finansów oraz doświadczenia w renomowanej Firmie, o rozpoznawanej marce należącej do czołówki firm audytorskich,
  • możliwość budowania własnej marki w Grupie ISP-Modzelewski (m.in. publikacje w biuletynie, Serwisie Doradztwa Podatkowego).
Zapraszamy do zdobywania  doświadczenia  w gronie profesjonalistów oraz wspólnego umacniania marki spółki.
Aplikacje w języku polskim prosimy przesłać na adres: rekrutacja-kadry@isp-modzelewski.pl

Księgowa


Miejsce pracy: Warszawa

Jesteśmy Grupą Kapitałową, jedną z największych firm doradczych w Polsce,  od kilkudziesięciu lat utrzymującą czołową pozycję na polskim rynku. Zajmujemy  się doradztwem podatkowym, prawnym, badaniem sprawozdań finansowych oraz outsourcingiem finansowo – księgowym. Jako firma doradcza otrzymujemy liczne nagrody i wyróżnienia. Nasz zespół to kadra licząca ponad 180 osób.
Wiemy, jak ważne są nowe wyzwania zawodowe, przy zachowaniu równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Staramy się zapewnić takie warunki pracy, aby rozwój zawodowy był motywacją do rozwoju wraz z firmą, z zachowaniem równowagi potrzeb w  życiu osobistym i zawodowym. Jeżeli chcesz się rozwijać, to nasza firma jest właśnie tym miejscem. W związku z realizacją nowych projektów, prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Opis stanowiska:

  • Obsługa programu finansowo-księgowego Comarch ERP Optima w zakresie modułów: Księga Główna, Sprzedaż i Należności, Zakupy i Zobowiązania, Środki Trwałe,
  • prowadzenie ksiąg handlowych oraz na ich podstawie rozliczeń spółek prawa handlowego obsługiwanych podmiotów wraz ze sporządzaniem sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie kalkulacji w podatku dochodowym, VAT i inne,
  • sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze obsługiwanych podmiotów,
  • bieżącą współpracę z Zarządami obsługiwanych podmiotów,
  • prowadzenie korespondencji z klientem,
  • stała współpraca z Doradcami Podatkowymi, Biegłymi Rewidentami, Radcą Prawnym.

Oczekujemy:

  • wyższego wykształcenia kierunkowego (finanse, rachunkowość),
  • minimum 2 letniego doświadczenia zawodowego w dziale księgowości wewnętrznej i/lub biurze rachunkowym / SSC na podobnym samodzielnym stanowisku,
  • doświadczenia i wiedzy w zakresie prowadzenia ksiąg handlowych, sporządzania deklaracji: CIT, VAT, PIT ,PCC, Intrastat oraz sprawozdań do NBP i GUS,
  • doświadczenia w zakresie sporządzania lub przygotowywania danych do sprawozdań finansowych, doświadczenia w księgowaniu dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, transakcji unijnych i poza unijnych, list płac, środków trwałych, amortyzacji, RMK i innych),
  • praktycznej znajomości ustaw podatkowych, ustawy o rachunkowości oraz innych regulacji prawnych.

Pozostałe wymagania:

  • dobra znajomość systemów finansowo-księgowych, w szczególności modułów księgowych: Symfonii, mile widziana znajomość Enova,
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym (dodatkowy atut),
  • wysokie umiejętności analityczne,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie,
  • wysokie umiejętności interpersonalne – praca w zespole i z klientem
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o 25-letniej historii, zajmującej czołowe miejsca w rankingach w Polsce,
  • współpracę z Biegłymi Rewidentami, Radcami Prawnymi, Doradcami Podatkowymi,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • szkolenia wewnętrzne podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • dodatkowe benefity (pakiet medyczny Enelmed i inne),
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę,
  • forma zatrudnienia: umowa o pracę, dla zainteresowanych – umowa o współpracy lub zlecenie.
 
Zapraszamy do zdobywania  doświadczenia  w gronie profesjonalistów oraz wspólnego umacniania marki spółki.
Aplikacje w języku polskim prosimy przesłać na adres: rekrutacja-kadry@isp-modzelewski.pl
     

Asystent biegłego rewidenta


Miejsce pracy: Warszawa

Jesteśmy Grupą Kapitałową, jedną z największych firm doradczych w Polsce,  od kilkudziesięciu lat utrzymującą czołową pozycję na polskim rynku. Zajmujemy  się doradztwem podatkowym, prawnym, badaniem sprawozdań finansowych oraz outsourcingiem finansowo – księgowym. Jako firma doradcza otrzymujemy liczne nagrody i wyróżnienia. Nasz zespół to kadra licząca ponad 180 osób.
Wiemy, jak ważne są nowe wyzwania zawodowe, przy zachowaniu równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Staramy się zapewnić takie warunki pracy, aby rozwój zawodowy był motywacją do rozwoju wraz z firmą, z zachowaniem równowagi potrzeb w  życiu osobistym i zawodowym. Jeżeli chcesz się rozwijać, to nasza firma jest właśnie tym miejscem. W związku z realizacją nowych projektów, prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Opis stanowiska:

  • udział w przeglądach i badaniach sprawozdań finansowych przedsiębiorstw/spółek oraz innych projektach  realizowanych przez biegłych rewidentów i doradców podatkowych,
  • analiza danych sprawozdań finansowych przedsiębiorstw/spółek będących przedmiotem audytu,
  • przygotowywanie dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego,
  • wnikliwa obserwacja i zrozumienie procesów biznesowych funkcjonujących w audytowanych przedsiębiorstwach/spółkach,
  • wyciąganie wniosków z przeanalizowanych obszarów działalności audytowanego podmiotu,
  • weryfikacja wiarygodności dokumentacji finansowej,
  • poznanie obowiązujących standardów oraz narzędzi stosowanych w obszarze rewizji finansowej,
  • bezpośrednia, codzienna współpraca z zespołem oraz klientami ISP w ramach realizowanych projektów,
  • rozwijanie wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów,
  • praktyczne wykorzystanie znajomości obowiązujących standardów rachunkowości.
 

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego o profilu ekonomicznym (rachunkowość, finanse lub pokrewne),
  • zainteresowania tematyką rachunkowości i sprawozdawczości finansowej,
  • umiejętności analitycznego myślenia oraz spostrzegawczości,
  • dobrej organizacji pracy własnej oraz współpracy z klientem i zespołem,
  • obowiązkowości i konsekwencji w działaniu,
  • dobrej znajomości arkusza kalkulacyjnego (Excel) oraz pakietu MS Office,
  • otwartości na wyjazdy do klientów.
 

Pożądane  wymagania:

  • doświadczenie w firmie audytorskiej bądź doświadczenie w finansach,
  • zamiar uzyskania uprawnień biegłego rewidenta,
  • znajomość języka angielskiego/niemieckiego.

Oferujemy:

  • stałą pracę w doświadczonym zespole biegłych rewidentów, doradców podatkowych, radców prawnych, adwokatów,
  • udział w różnorodnych projektach,
  • szkolenia wewnętrzne wspomagające realizację projektów,
  • wsparcie od osób z większym doświadczeniem,
  • atrakcyjne i motywujące wynagrodzenie,
  • rozwój kompetencji zawodowych,
  • pracę w prestiżowym zespole Grupy ISP-Modzelewski – od 25 lat w rankingu najlepszych i najskuteczniejszych firm w swojej dziedzinie,
  • dodatkowe benefity m.in. wyjazdy integracyjne, opieka medyczna itd.
  Zapraszamy do zdobywania  doświadczenia  w gronie profesjonalistów oraz wspólnego umacniania marki spółki.  
Aplikacje w języku polskim prosimy przesłać na adres: rekrutacja-kadry@isp-modzelewski.pl
 

Specjalista ds. Kadr i Płac

Miejsce pracy:  Warszawa  
W związku z realizacją nowych projektów, prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Specjalista ds. kadr i płac

  Zakres obowiązków:
  • koordynacja całości procesów kadrowo-płacowych we współpracy z obsługiwanymi podmiotami,
  • obsługa płacowa obsługiwanych podmiotów oraz współpraca z Zarządami obsługiwanych podmiotów,
  • sporządzanie umów o pracę i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem obsługiwanych podmiotów,
  • sporządzanie i przekazywanie zgłoszeń, deklaracji ZUS oraz innych dokumentów związanych z ubezpieczeniami społecznymi,
  • ewidencja czasu pracy pracowników (m.in.: rozliczanie czasu pracy, godzin nadliczbowych, urlopów, naliczanie wynagrodzeń),
  • sporządzanie list płac,
  • sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS, US, PFRON, GUS,
  • przygotowywanie raportów i sprawozdań dotyczących zatrudnienia i płac,
  • przygotowywanie oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych,
  • bieżące monitorowanie i wdrażanie zmian w przepisach prawa pracy,
  • tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby Zarządu Spółki,
  • współpraca z urzędami i organami kontroli,
  • tworzenie i aktualizacja regulaminów wewnętrznych,
  • prowadzenie procesów rekrutacyjnych,
  • współpraca w zakresie zarządzania benefitami pracowniczymi,
  • rozwiązywanie bieżących spraw pracowników w zakresie zagadnień kadrowo-płacowych.
  • sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze obsługiwanych podmiotów,
  • bieżącą współpracę z Zarządami obsługiwanych podmiotów,
  • stała współpraca z Doradcami Podatkowymi , Biegłymi Rewidentami, Radcą Prawnym
  Od kandydatów oczekujemy: 
  • min. 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • dobrej znajomości przepisów dotyczących prawa pracy, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych,
  • dobręj znajomości nowoczesnych programów kadrowo – płacowych a w szczególności Enova 365,
  • doświadczenia we wdrażaniu nowoczesnych systemów informatycznych w zakresie płac i kadr,
  • doświadczenia w prowadzeniu ksiąg handlowych – mile widziane,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi MS Office, w szczególności Excel,
  • pracy pod presją czasu oraz w środowisku zmiany,
  • samodzielności i elastyczność w działaniu,
  • umiejętności samodzielnego organizowania pracy,
  • wysokiej kultury osobistej, uczciwości i dyskrecji,
  • znajomości języka angielskiego.
  W zamian za profesjonalną pracę i zaangażowanie oferujemy:
  • dobra znajomość nowoczesnych programów kadrowo - płacowych
  • najomość języka angielskiego.
W zamian za profesjonalną pracę i zaangażowanie oferujemy:
  • pracę w firmie zajmującej w rankingach w Polsce czołowe miejsca,
  • pracę w gronie Biegłych Rewidentów, Radców Prawnych, Doradców Podatkowych,
  • satysfakcjonujące i motywujące wynagrodzenie,
  • stałe comiesięczne szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • dodatkowe benefity ( pakiet medyczny Enelmed i inne)
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę,
  • forma zatrudnienia: umowa o pracę, dla zainteresowanych – umowa o współpracy lub zlecenia.
 
Aplikacje w języku polskim prosimy przesłać na adres: rekrutacja-kadry@isp-modzelewski.pl

Samodzielna/y Księgowa/y z elementami wiedzy i praktyki Specjalisty ds. Płac

  Miejsce pracy: Warszawa W związku z realizacją nowych projektów, prowadzimy rekrutację.

Opis oczekiwań w zakresie obowiązków Samodzielny Księgowy:

  • prowadzenie ksiąg handlowych oraz na ich podstawie rozliczeń spółek prawa handlowego obsługiwanych podmiotów wraz ze sporządzaniem sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie kalkulacji w podatku dochodowym, VAT i inne,
  • sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze obsługiwanych podmiotów,
  • bieżącą współpracę z Zarządami  obsługiwanych podmiotów,
  • stała współpraca z Doradcami Podatkowymi , Biegłymi Rewidentami, Radcą Prawnym
Opis oczekiwań w zakresie obowiązków Specjalista ds. Płac:
  • prawidłowa kalkulacja i   naliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płacy w systemie kadrowo płacowym, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT i innych
  • ewidencjonowanie danych w systemie kadrowo-płacowym,
  • sprawowanie nadzoru nad prawidłowością planowania i rozliczania czasu pracy,
  • sporządzanie zestawień, raportów, analiz z zakresu płac  na wewnętrzne potrzeby firmy oraz dla instytucji zewnętrznych (np. PFRON, GUS),
  • współpraca z PIP, ZUS,US w zakresie prowadzonych kontroli,
  • obsługa pracowników w zakresie podlegania PPK,
  • współpraca z administratorami technicznymi systemu kadrowo-płacowego.
    Oczekujemy:
  • wyższego wykształcenia kierunkowego (ekonomia, finanse, rachunkowość)
  • minimum 4-5 letniego doświadczenia zawodowego w dziale księgowości wewnętrznej i/lub biurze rachunkowym / SSC na podobnym samodzielnym stanowisku
  • doświadczenia i wiedzy w zakresie prowadzenia ksiąg handlowych, sporządzania deklaracji: CIT, VAT, PIT ,PCC, Intrastat oraz sprawozdań do NBP i GUS
  • doświadczenia w zakresie sporządzania lub przygotowywania danych do sprawozdań finansowych, doświadczenia w księgowaniu dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, transakcji unijnych i poza unijnych, list płac, środków trwałych, amortyzacji, RMK i innych)
  • praktycznej znajomości ustaw podatkowych, ustawy o rachunkowości , oraz innych regulacji prawnych,
  • doświadczenia w zakresie obsługi kadrowo płacowej klientów.

Pozostałe wymagania:

  • dobrej znajomość systemów finansowo-księgowych klasy ERP – w szczególności modułów księgowych: Comarch ERP Optimy, Enovy, Symfonii i inne (dodatkowy atut)
  • znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym (dodatkowy atut)
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • rzetelności, skrupulatności, samodzielności i odpowiedzialności
  • wysokich umiejętności interpersonalnych
  • wysokiej kultury osobistej.

Oferujemy:

  • pracę w firmie zajmującej w rankingach w Polsce czołowe miejsca,
  • pracę w gronie Biegłych Rewidentów, Radców Prawnych, Doradców Podatkowych
  • satysfakcjonujące i motywujące wynagrodzenie
  • stałe comiesięczne szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
  • dodatkowe benefity (pakiet medyczny Enelmed i inne)
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę
  • forma zatrudnienia: umowa o pracę, dla zainteresowanych – umowa o współpracy lub zlecenia.
  • Zapraszamy do zdobywania  doświadczenia  w gronie profesjonalistów oraz wspólnego umacniania marki spółki.
  Aplikacje w języku polskim prosimy przesłać na adres:   rekrutacja-kadry@isp-modzelewski.pl  

Młodsi Księgowi / Księgowi

Miejsce pracy: Warszawa Kandydaci winni spełniać następujące warunki:

  • co najmniej trzy letnie doświadczenie w pracy w księgowości, (mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym oraz prowadzenie samodzielne pełnej księgowości, w tym sporządzanie sprawozdań finansowych)
  • znajomość programów Symfonia + CDn Optima
  • znajomość zagadnień księgowych oraz podatkowych
  • edukacja o profilu ekonomiczno-finansowym
  • dobra organizacja pracy
  • znajomość języków obcych - mile widziana
  • certyfikat uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych Ministerstwa Finansów będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Ciekawą pracę w zespole doświadczonych biegłych rewidentów, doradców podatkowych, radców prawnych, adwokatów
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Szkolenia doskonalące umiejętności zawodowe
  • Dogodna forma zatrudnienia
  • Praca od zaraz.
Aplikacje w języku polskim zawierające CV z zaznaczoną w temacie nazwą stanowiska prosimy przesłać do: rekrutacja-kadry@isp-modzelewski.pl   ZAPRASZAMY - dołącz do zespołu Grupy ISP.

Asystentów , Stażystów , Praktykantów w Departamencie Handlowym

Miejsce pracy: Warszawa Odpowiedzialność:

  1. tworzenie długotrwałych relacji z klientem , w ramach wsparcia Klientów przez ISP-AUDYT jako Partner w biznesie
  2. Kontakt z Klientami wykorzystujący metody marketingu i sprzedaży
  3. bieżąca obsługa klientów (kontakty telefoniczne, kontakty emaliowe)
  4. przygotowanie i wysyłanie ofert
  5. tworzenie i rozwijanie bazy klientów
  6. telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów i oferowanie usług
Wymagania (jedno z ):
  1. zainteresowanie marketingiem i sprzedażą
  2. doświadczenie w sprzedaży
  3. doświadczenie w marketingu
  4. doświadczenie w pracy z klientem
  5. doświadczenie w tworzeniu przyjemnej dla Klienta atmosfery w rozmowie telefonicznej
  6. doświadczenie na stanowisku telemarketera/telemarketerki
  7. ciekawość w dostrzeganiu potrzeb firm / Klientów
Wymagamy również:
  1. radości w budowaniu swojej kariery zawodowej
  2. umiejętności słuchania i uczenia się
  3. szacunku do wiedzy i praktyki zawodowej
  4. potrzeby awansu w strukturach sprzedażowych i marketingowych
  5. minimum średniego wykształcenia
  6. dobrej znajomości obsługi komputera
  7. pracowitości i zaangażowania
  8. wiary w swoje możliwości
  9. wytrwałości w dążeniu do celu
  10. wysokiej kultury osobistej
Oferujemy:
  1. znakomity produkt do sprzedaży
  2. interesujące wynagrodzenie (wysoka prowizja / podstawa + prowizja)
  3. możliwość szybkiego awansu w strukturach sprzedażowo-marketingowych
  4. samodzielność w wykonywaniu zadań
  5. pracę w rozwojowym środowisku zawodowym
Aplikacje w języku polskim zawierające CV z zaznaczoną w temacie nazwą stanowiska prosimy przesłać do: rekrutacja-kadry@isp-modzelewski.pl

Biegłych Rewidentów

      Miejsce pracy: Warszawa Zadania:

  • Prowadzenie projektów audytorskich w spółkach o różnym profilu działania.
  • Nadzór nad podległym zespołem pracowników.
  • Odpowiedzialność za budowanie i utrzymanie relacji z klientami.
  • Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług zespołu audytorów zgodnie z obowiązującymi standardami i terminami realizacji.
Od Kandydatów oczekujemy:
  • Uprawnienia Biegłego Rewidenta,
  • Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Managera Projektów Audytorskich,
  • Praktyczna znajomość polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości,
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego i/lub j. niemieckiego,
  • Poczucie obowiązku, konsekwencji w działaniu,
  • Dyspozycyjność (częste wyjazdy służbowe),
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy z klientem i zespołem,
  • Prawo jazdy kat. B (będzie dodatkowym atutem).
Oferujemy:
  • Pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Atrakcyjne i motywujące wynagrodzenie,
  • Możliwość awansu,
  • Szkolenia doskonalące umiejętności zawodowe.
Aplikacje w języku polskim zawierające CV z zaznaczoną w temacie nazwą stanowiska prosimy przesłać do: rekrutacja-kadry@isp-modzelewski.pl ZAPRASZAMY - dołącz do zespołu Grupy ISP.

Stażystów , Praktykantów - obszar marketingu / kontaktu z Klientem

Miejsce pracy: Warszawa   Opis stanowiska:

  • Realizacja strategii firmy w tematach: marketing / kontakt z klientem / ofertowanie
  • Bieżąca obsługa klientów: kontakty telefoniczne, mailowe – rozwój bazy danych
  • Regularne prowadzenie rozmów z obecnymi i potencjalnymi kontrahentami
  • Przygotowywanie kompleksowych działań marketingowych
  • Stały monitoring zaangażowania konkurencji
  • Przeprowadzanie negocjacji handlowych
  • Budowanie relacji pro-klientowskich
  Wymagania oczekiwane / sugerowane:  
  • Zainteresowanie realną pensją stałą i prowizją
  • Tworzenie przyjaznych Klientowi relacji biznesowych
  • Komunikatywność, optymizm i umiejętność pracy w zespole
  • Doświadczenie w pracy z klientem / w marketingu / w sprzedaży
  • Min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży jako Handlowiec / Marketingowiec
  • Potrzeba i wrażliwość dostrzegania oczekiwań rynkowych firm / kontrahentów
  • Zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy własnej
  • Realizacja planów rozwoju własnego dzięki metodom marketingowym i sprzedażowym
  • Potwierdzone wynikami finansowymi doświadczenie na stanowisku Sprzedawca / Telemarketer
Aplikacje w języku polskim zawierające CV z zaznaczoną w temacie nazwą stanowiska prosimy przesłać do: rekrutacja-kadry@isp-modzelewski.pl   ZAPRASZAMY - dołącz do zespołu Grupy ISP.