- ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- stały dostęp do aktualnych przepisów zarówno z prawa bilansowego, jak i podatkowego
- pracę w gronie profesjonalistów, w jednej z najlepszych firm w Polsce
Kariera w ISP-Audyt
Aktualne oferty
Młodsza księgowa / Księgowa
Jesteśmy Grupą Kapitałową, jedną z największych firm doradczych w Polsce, od kilkunastu lat utrzymującą czołową pozycję na polskim rynku. Zajmujemy się doradztwem podatkowym, prawnym, badaniem sprawozdań finansowych oraz outsourcingiem finansowo – księgowym. Jako firma doradcza otrzymujemy liczne nagrody i wyróżnienia. Nasz zespół to kadra licząca ponad 180 osób. Jeżeli pragniesz rozpocząć swoją ścieżkę zawodową od intensywnej nauki i rozwoju, zapraszamy do Nas. Dołącz do doświadczonego zespołu. Wiemy, jak ważne są nowe wyzwania zawodowe, przy zachowaniu równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Staramy się zapewnić takie warunki pracy, aby rozwój zawodowy był motywacją do rozwoju wraz z Firmą, z zachowaniem równowagi potrzeb w życiu osobistym i zawodowym. Jeżeli chcesz się rozwijać, to nasza firma jest właśnie tym miejscem. W związku z realizacją nowych projektów, prowadzimy rekrutację na stanowisko : Młodsza Księgowa/Młodszy Księgowy Miejsce pracy: Warszawa Opis stanowiska:
- wprowadzanie danych do systemu finansowego,
- weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych w KPiR oraz KH,
- uzgadnianie odrębnych ewidencji księgowych np. rozrachunki, środki trwałe,
- pomoc przy przygotowywaniu raportów dla Klientów,
- pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych,
- archiwizowanie dokumentów,
- asysta podczas audytów i kontroli podatkowych.
- doświadczenia w księgowaniu dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, magazynu, WB, RMK i innych),
- część etatu - praca na miejscu u klienta z branży hotelarsko/gastronomicznej pod Warszawą.
Oczekujemy:
- minimum rocznego doświadczenia w pracy w dziale księgowości (najchętniej w biurze rachunkowym),
- podstawowej znajomości zasad księgowych oraz przepisów podatku dochodowego od osób fizycznych, prawnych i VAT,
- bardzo dobrej znajomości MS Office (zwłaszcza Excela),
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
- rzetelności, dokładności i odpowiedzialności,
- znajomości programu Symfonia
- prawa jazdy kategorii B
Pozostałe wymagania:
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- znajomości języka angielskiego lub jęz. niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- wysokich umiejętności interpersonalnych;
- wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
- pracę w firmie zajmującej czołowe miejsca w ogólnopolskich branżowych rankingach,
- pracę w gronie Biegłych Rewidentów, Radców Prawnych, Doradców Podatkowych,
- satysfakcjonujące i motywujące wynagrodzenie,
- stałe comiesięczne szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- dodatkowe benefity (pakiet medyczny i inne),
- ciekawą, pełną wyzwań pracę,
- forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowę zlecenia.
Biegły Rewident - współpracujący
Miejsce pracy: Warszawa Jesteśmy Grupą Kapitałową, jedną z największych firm doradczych w Polsce, od kilkudziesięciu lat utrzymującą czołową pozycję na polskim rynku. Zajmujemy się doradztwem podatkowym, prawnym, badaniem sprawozdań finansowych oraz outsourcingiem finansowo ? księgowym. Jako firma doradcza otrzymujemy liczne nagrody i wyróżnienia. Nasz zespół to kadra licząca ponad 180 osób. Wiemy, jak ważne są nowe wyzwania zawodowe, przy zachowaniu równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Staramy się zapewnić takie warunki pracy, aby rozwój zawodowy był motywacją do rozwoju wraz z firmą, z zachowaniem równowagi potrzeb w życiu osobistym i zawodowym. Jeżeli chcesz się rozwijać, to nasza firma jest właśnie tym miejscem. W związku z realizacją nowych projektów, prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Opis stanowiska:
- zarządzanie zespołem, organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie procesu badań i przeglądów sprawozdań finansowych oraz innych zleceń audytorskich,
- prowadzenie projektów z zakresu analizy sprawozdań finansowych przedsiębiorstw będących przedmiotem audytu,
- badanie i przeglądy sprawozdań finansowych sporządzonych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz MSR,
- badanie i przeglądy sprawozdań finansowych spółek i grup kapitałowych, w tym Jednostek Zainteresowania Publicznego,
- analiza czynników ryzyka uzyskanych na poziomie kontroli badanych sprawozdań finansowych, w tym analiza ryzyka działalności firm,
- analiza obszarów działalności przedsiębiorstw,
- kontrola nad dokumentacją badania oraz projektami audytorskimi,
- podpisywanie opinii i raportów z badania oraz innych usług audytorskich,
- wsparcie merytoryczne dla podległych pracowników,
- przeglądy ksiąg rachunkowych oraz doradztwo rachunkowe,
- budowanie relacji z klientami,
- planowanie pracy własnej oraz delegowanie zadań asystenckich.
Potrzebne umiejętności i doświadczenie:
- uprawnienia Biegłego Rewidenta,
- praktyczna znajomość polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości i sprawozdawczości finansowej,
- doświadczenie zawodowe min.3-letnie w samodzielnym przeprowadzaniu badań i przeglądów sprawozdań finansowych,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- umiejętność analitycznego myślenia, argumentowania wniosków oraz rozwiązywania złożonych problemów,
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne, otwartość na współpracę z klientem,
- odpowiedzialność za terminowość prowadzonych projektów,
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
- utrzymywanie wysokiego poziomu jakości pracy oraz kierowanie się etyką zawodową,
- gotowość do podroży służbowych (prawo jazdy kat B mile widziane),
- znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- uczestnictwo w różnorodnych projektach,
- stałą i stabilną współpracę w oparciu o umowę zlecenie lub umowę B2B,
- szkolenia wewnętrzne, organizowane przez Grupę, wspomagające realizację projektów,
- rozwój kompetencji zawodowych poprzez ciekawe projekty,
- możliwość bezpośredniej współpracy z doradcami podatkowymi i radcami prawnymi,
- możliwość współpracy z największymi podmiotami z różnych branż gospodarki oraz klientami międzynarodowymi
- przyjazną atmosferę pracy,
- wsparcie doświadczonego zespołu,
- prywatna opieka medyczna, wyjazdy i spotkania integracyjne,
- zdobycie umiejętności i kwalifikacji w zakresie finansów oraz doświadczenia w renomowanej Firmie, o rozpoznawanej marce należącej do czołówki firm audytorskich,
- możliwość budowania własnej marki w Grupie ISP-Modzelewski (m.in. publikacje w biuletynie, Serwisie Doradztwa Podatkowego).
Aplikacje w języku polskim prosimy przesłać na adres: rekrutacja-kadry@isp-modzelewski.pl
Asystent biegłego rewidenta
Miejsce pracy: Warszawa
Jesteśmy Grupą Kapitałową, jedną z największych firm doradczych w Polsce, od kilkudziesięciu lat utrzymującą czołową pozycję na polskim rynku. Zajmujemy się doradztwem podatkowym, prawnym, badaniem sprawozdań finansowych oraz outsourcingiem finansowo ? księgowym.
Jako firma doradcza otrzymujemy liczne nagrody i wyróżnienia.
Nasz zespół to kadra licząca ponad 180 osób.
Wiemy, jak ważne są nowe wyzwania zawodowe, przy zachowaniu równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Staramy się zapewnić takie warunki pracy, aby rozwój zawodowy był motywacją do rozwoju wraz z firmą, z zachowaniem równowagi potrzeb w życiu osobistym i zawodowym. Jeżeli chcesz się rozwijać, to nasza firma jest właśnie tym miejscem.
W związku z realizacją nowych projektów, prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Opis stanowiska:
- udział w przeglądach i badaniach sprawozdań finansowych przedsiębiorstw/spółek oraz innych projektach realizowanych przez biegłych rewidentów i doradców podatkowych,
- analiza danych sprawozdań finansowych przedsiębiorstw/spółek będących przedmiotem audytu,
- przygotowywanie dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego,
- wnikliwa obserwacja i zrozumienie procesów biznesowych funkcjonujących w audytowanych przedsiębiorstwach/spółkach,
- wyciąganie wniosków z przeanalizowanych obszarów działalności audytowanego podmiotu,
- weryfikacja wiarygodności dokumentacji finansowej,
- poznanie obowiązujących standardów oraz narzędzi stosowanych w obszarze rewizji finansowej,
- bezpośrednia, codzienna współpraca z zespołem oraz klientami ISP w ramach realizowanych projektów,
- rozwijanie wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów,
- praktyczne wykorzystanie znajomości obowiązujących standardów rachunkowości.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego o profilu ekonomicznym (rachunkowość, finanse lub pokrewne),
- zainteresowania tematyką rachunkowości i sprawozdawczości finansowej,
- umiejętności analitycznego myślenia oraz spostrzegawczości,
- dobrej organizacji pracy własnej oraz współpracy z klientem i zespołem,
- obowiązkowości i konsekwencji w działaniu,
- dobrej znajomości arkusza kalkulacyjnego (Excel) oraz pakietu MS Office,
- otwartości na wyjazdy do klientów.
Pożądane wymagania:
- doświadczenie w firmie audytorskiej bądź doświadczenie w finansach,
- zamiar uzyskania uprawnień biegłego rewidenta,
- znajomość języka angielskiego/niemieckiego.
Oferujemy:
- stałą pracę w doświadczonym zespole biegłych rewidentów, doradców podatkowych, radców prawnych, adwokatów,
- udział w różnorodnych projektach,
- szkolenia wewnętrzne wspomagające realizację projektów,
- wsparcie od osób z większym doświadczeniem,
- atrakcyjne i motywujące wynagrodzenie,
- rozwój kompetencji zawodowych,
- pracę w prestiżowym zespole Grupy ISP-Modzelewski ? od 25 lat w rankingu najlepszych i najskuteczniejszych firm w swojej dziedzinie,
- dodatkowe benefity m.in. wyjazdy integracyjne, opieka medyczna itd.
Aplikacje w języku polskim prosimy przesłać na adres: rekrutacja-kadry@isp-modzelewski.pl
Specjalista ds. marketingu
Miejsce pracy: Warszawa Jesteśmy Grupą Kapitałową, jedną z największych firm doradczych w Polsce, od kilkudziesięciu lat utrzymującą czołową pozycję na polskim rynku. Zajmujemy się doradztwem podatkowym, prawnym, badaniem sprawozdań finansowych oraz outsourcingiem finansowo ? księgowym. Jako firma doradcza otrzymujemy liczne nagrody i wyróżnienia. Nasz zespół to kadra licząca ponad 180 osób. Wiemy, jak ważne są nowe wyzwania zawodowe, przy zachowaniu równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Staramy się zapewnić takie warunki pracy, aby rozwój zawodowy był motywacją do rozwoju wraz z firmą, z zachowaniem równowagi potrzeb w życiu osobistym i zawodowym. Jeżeli chcesz się rozwijać, to nasza firma jest właśnie tym miejscem. W związku z rozwojem Działu Marketingu, prowadzimy rekrutację na stanowisko: Zakres obowiązków:
- realizacja działań w mediach społecznościowych pod nadzorem przełożonego, kreowanie propozycji postów,
- kreatywne współtworzenie treści w oparciu o strategię marki oraz zgodnie z najnowszymi trendami, współpraca z grafikiem,
- moderowanie komentarzy w mediach społecznościowych (Facebook, Linkedin i YouTube),
- stałe monitorowanie trendów rynkowych i nowości w digital marketingu oraz marek konkurencyjnych,
- bezpośrednia współpraca z Managerem działu Marketingu oraz Zarządem i bieżące raportowanie,
- proponowanie narzędzi dotarcia do grupy odbiorczej i monitorowanie efektywności,
- aktywne wsparcie w dziale sprzedaży.
- doświadczenia w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych,
- doświadczenia w pracy z klientem biznesowym B2B,
- ?lekkiego pióra? i znajomości zasad języka polskiego,
- wysokiej odpowiedzialności, terminowości, determinacji w realizacji celu, umiejętności planowania i zarządzania czasem,
- wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, łatwości nawiązywania relacji,
- umiejętności pracy zespołowej,
- kreatywności oraz chęci do nauki.
Oferujemy:
- stałą pracę w prestiżowym zespole Grupy ISP-Modzelewski ? od 25 lat w rankingu najlepszych i najskuteczniejszych firm doradczych,
- pracę w biurze na Pradze Południe,
- dodatkowe benefity m.in. wyjazdy integracyjne, opieka medyczna, itp.
Aplikacje w języku polskim prosimy przesłać na adres: rekrutacja-kadry@isp-modzelewski.pl
Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Warszawa
W związku z realizacją nowych projektów, prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. kadr i płac
Zakres obowiązków:- koordynacja całości procesów kadrowo-płacowych we współpracy z obsługiwanymi podmiotami,
- obsługa płacowa obsługiwanych podmiotów oraz współpraca z Zarządami obsługiwanych podmiotów,
- sporządzanie umów o pracę i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem obsługiwanych podmiotów,
- sporządzanie i przekazywanie zgłoszeń, deklaracji ZUS oraz innych dokumentów związanych z ubezpieczeniami społecznymi,
- ewidencja czasu pracy pracowników (m.in.: rozliczanie czasu pracy, godzin nadliczbowych, urlopów, naliczanie wynagrodzeń),
- sporządzanie list płac,
- sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS, US, PFRON, GUS,
- przygotowywanie raportów i sprawozdań dotyczących zatrudnienia i płac,
- przygotowywanie oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych,
- bieżące monitorowanie i wdrażanie zmian w przepisach prawa pracy,
- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby Zarządu Spółki,
- współpraca z urzędami i organami kontroli,
- tworzenie i aktualizacja regulaminów wewnętrznych,
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych,
- współpraca w zakresie zarządzania benefitami pracowniczymi,
- rozwiązywanie bieżących spraw pracowników w zakresie zagadnień kadrowo-płacowych.
- sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze obsługiwanych podmiotów,
- bieżącą współpracę z Zarządami obsługiwanych podmiotów,
- stała współpraca z Doradcami Podatkowymi , Biegłymi Rewidentami, Radcą Prawnym
- min. 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- dobrej znajomości przepisów dotyczących prawa pracy, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych,
- dobręj znajomości nowoczesnych programów kadrowo ? płacowych a w szczególności Enova 365,
- doświadczenia we wdrażaniu nowoczesnych systemów informatycznych w zakresie płac i kadr,
- doświadczenia w prowadzeniu ksiąg handlowych ? mile widziane,
- bardzo dobrej znajomości obsługi MS Office, w szczególności Excel,
- pracy pod presją czasu oraz w środowisku zmiany,
- samodzielności i elastyczność w działaniu,
- umiejętności samodzielnego organizowania pracy,
- wysokiej kultury osobistej, uczciwości i dyskrecji,
- znajomości języka angielskiego.
- dobra znajomość nowoczesnych programów kadrowo - płacowych
- najomość języka angielskiego.
- pracę w firmie zajmującej w rankingach w Polsce czołowe miejsca,
- pracę w gronie Biegłych Rewidentów, Radców Prawnych, Doradców Podatkowych,
- satysfakcjonujące i motywujące wynagrodzenie,
- stałe comiesięczne szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- dodatkowe benefity ( pakiet medyczny Enelmed i inne)
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę,
- forma zatrudnienia: umowa o pracę, dla zainteresowanych ? umowa o współpracy lub zlecenia.
Aplikacje w języku polskim prosimy przesłać na adres: rekrutacja-kadry@isp-modzelewski.pl
Samodzielna/y Księgowa/y z elementami wiedzy i praktyki Specjalisty ds. Płac
Miejsce pracy: Warszawa W związku z realizacją nowych projektów, prowadzimy rekrutację.
Opis oczekiwań w zakresie obowiązków Samodzielny Księgowy:
- prowadzenie ksiąg handlowych oraz na ich podstawie rozliczeń spółek prawa handlowego obsługiwanych podmiotów wraz ze sporządzaniem sprawozdań finansowych,
- sporządzanie kalkulacji w podatku dochodowym, VAT i inne,
- sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze obsługiwanych podmiotów,
- bieżącą współpracę z Zarządami obsługiwanych podmiotów,
- stała współpraca z Doradcami Podatkowymi , Biegłymi Rewidentami, Radcą Prawnym
- prawidłowa kalkulacja i naliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płacy w systemie kadrowo płacowym, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT i innych
- ewidencjonowanie danych w systemie kadrowo-płacowym,
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowością planowania i rozliczania czasu pracy,
- sporządzanie zestawień, raportów, analiz z zakresu płac na wewnętrzne potrzeby firmy oraz dla instytucji zewnętrznych (np. PFRON, GUS),
- współpraca z PIP, ZUS,US w zakresie prowadzonych kontroli,
- obsługa pracowników w zakresie podlegania PPK,
- współpraca z administratorami technicznymi systemu kadrowo-płacowego.
- wyższego wykształcenia kierunkowego (ekonomia, finanse, rachunkowość)
- minimum 4-5 letniego doświadczenia zawodowego w dziale księgowości wewnętrznej i/lub biurze rachunkowym / SSC na podobnym samodzielnym stanowisku
- doświadczenia i wiedzy w zakresie prowadzenia ksiąg handlowych, sporządzania deklaracji: CIT, VAT, PIT ,PCC, Intrastat oraz sprawozdań do NBP i GUS
- doświadczenia w zakresie sporządzania lub przygotowywania danych do sprawozdań finansowych, doświadczenia w księgowaniu dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, transakcji unijnych i poza unijnych, list płac, środków trwałych, amortyzacji, RMK i innych)
- praktycznej znajomości ustaw podatkowych, ustawy o rachunkowości , oraz innych regulacji prawnych,
- doświadczenia w zakresie obsługi kadrowo płacowej klientów.
Pozostałe wymagania:
- dobrej znajomość systemów finansowo-księgowych klasy ERP ? w szczególności modułów księgowych: Comarch ERP Optimy, Enovy, Symfonii i inne (dodatkowy atut)
- znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym (dodatkowy atut)
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- rzetelności, skrupulatności, samodzielności i odpowiedzialności
- wysokich umiejętności interpersonalnych
- wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
- pracę w firmie zajmującej w rankingach w Polsce czołowe miejsca,
- pracę w gronie Biegłych Rewidentów, Radców Prawnych, Doradców Podatkowych
- satysfakcjonujące i motywujące wynagrodzenie
- stałe comiesięczne szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
- dodatkowe benefity (pakiet medyczny Enelmed i inne)
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- ciekawą, pełną wyzwań pracę
- forma zatrudnienia: umowa o pracę, dla zainteresowanych ? umowa o współpracy lub zlecenia.
- Zapraszamy do zdobywania doświadczenia w gronie profesjonalistów oraz wspólnego umacniania marki spółki.
Asystentów , Stażystów , Praktykantów w Departamencie Handlowym
Miejsce pracy: Warszawa Odpowiedzialność:
- tworzenie długotrwałych relacji z klientem , w ramach wsparcia Klientów przez ISP-AUDYT jako Partner w biznesie
- Kontakt z Klientami wykorzystujący metody marketingu i sprzedaży
- bieżąca obsługa klientów (kontakty telefoniczne, kontakty emaliowe)
- przygotowanie i wysyłanie ofert
- tworzenie i rozwijanie bazy klientów
- telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów i oferowanie usług
- zainteresowanie marketingiem i sprzedażą
- doświadczenie w sprzedaży
- doświadczenie w marketingu
- doświadczenie w pracy z klientem
- doświadczenie w tworzeniu przyjemnej dla Klienta atmosfery w rozmowie telefonicznej
- doświadczenie na stanowisku telemarketera/telemarketerki
- ciekawość w dostrzeganiu potrzeb firm / Klientów
- radości w budowaniu swojej kariery zawodowej
- umiejętności słuchania i uczenia się
- szacunku do wiedzy i praktyki zawodowej
- potrzeby awansu w strukturach sprzedażowych i marketingowych
- minimum średniego wykształcenia
- dobrej znajomości obsługi komputera
- pracowitości i zaangażowania
- wiary w swoje możliwości
- wytrwałości w dążeniu do celu
- wysokiej kultury osobistej
- znakomity produkt do sprzedaży
- interesujące wynagrodzenie (wysoka prowizja / podstawa + prowizja)
- możliwość szybkiego awansu w strukturach sprzedażowo-marketingowych
- samodzielność w wykonywaniu zadań
- pracę w rozwojowym środowisku zawodowym
Biegłych Rewidentów
Miejsce pracy: Warszawa Zadania:
- Prowadzenie projektów audytorskich w spółkach o różnym profilu działania.
- Nadzór nad podległym zespołem pracowników.
- Odpowiedzialność za budowanie i utrzymanie relacji z klientami.
- Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług zespołu audytorów zgodnie z obowiązującymi standardami i terminami realizacji.
- Uprawnienia Biegłego Rewidenta,
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Managera Projektów Audytorskich,
- Praktyczna znajomość polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości,
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego i/lub j. niemieckiego,
- Poczucie obowiązku, konsekwencji w działaniu,
- Dyspozycyjność (częste wyjazdy służbowe),
- Umiejętność dobrej organizacji pracy z klientem i zespołem,
- Prawo jazdy kat. B (będzie dodatkowym atutem).
- Pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
- Atrakcyjne i motywujące wynagrodzenie,
- Możliwość awansu,
- Szkolenia doskonalące umiejętności zawodowe.
Stażystów , Praktykantów - obszar marketingu / kontaktu z Klientem
Miejsce pracy: Warszawa Opis stanowiska:
- Realizacja strategii firmy w tematach: marketing / kontakt z klientem / ofertowanie
- Bieżąca obsługa klientów: kontakty telefoniczne, mailowe ? rozwój bazy danych
- Regularne prowadzenie rozmów z obecnymi i potencjalnymi kontrahentami
- Przygotowywanie kompleksowych działań marketingowych
- Stały monitoring zaangażowania konkurencji
- Przeprowadzanie negocjacji handlowych
- Budowanie relacji pro-klientowskich
- Zainteresowanie realną pensją stałą i prowizją
- Tworzenie przyjaznych Klientowi relacji biznesowych
- Komunikatywność, optymizm i umiejętność pracy w zespole
- Doświadczenie w pracy z klientem / w marketingu / w sprzedaży
- Min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży jako Handlowiec / Marketingowiec
- Potrzeba i wrażliwość dostrzegania oczekiwań rynkowych firm / kontrahentów
- Zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy własnej
- Realizacja planów rozwoju własnego dzięki metodom marketingowym i sprzedażowym
- Potwierdzone wynikami finansowymi doświadczenie na stanowisku Sprzedawca / Telemarketer