Swoim doświadczeniem, znajomością różnorodności branż oraz wysokimi kwalifikacjami możemy znacząco usprawnić prowadzone przez Państwa firmy. Usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych jest propozycją, która pozwoli wspomóc Państwa w wywiązywaniu się z ustawowego obowiązku.
Usługę tę realizujemy w sposób kompleksowy, zawsze dostosowując ją do wymagań naszego klienta.
Poniżej prezentujemy przykładowy zakres czynności, które realizujemy poprzez prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstwa.
Przez prowadzenie ksiąg rachunkowych rozumiemy:
- pełne prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- kompleksowe doradztwo podatkowe związane z prowadzoną przez Państwa działalnością gospodarczą,
- udział w ewentualnych postępowaniach podatkowych lub skarbowych,
- raportowanie wyników działalności firmy,
- nadzorowanie wysokości i terminów wpłat zobowiązań podatkowych.
Realizowane przez nas działania obejmować będą w szczególności:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przygotowywanie danych według oczekiwań Zleceniodawcy co do zakresu i terminów (na podstawie ksiąg rachunkowych),
- współdziałanie przy powiązaniu dochodów z kosztami, w celu monitorowania wysokości podstawy opodatkowania w oparciu o bieżący przepływ informacji ekonomicznych,
- przygotowywanie rozliczeń deklaracji podatkowych,
- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego na koniec roku obrotowego,
- sporządzanie sprawozdań dla celów statystycznych.
Kompleksowe doradztwo podatkowe związane z prowadzoną przez Państwa działalnością gospodarczą:
- informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym,
- doradztwo podatkowe związane z prowadzoną działalnością gospodarczą,
- udzielanie wyjaśnień w kwestiach podatkowych powiązanych z prowadzonymi księgami oraz składanie ustnych wyjaśnień w postępowaniu kontrolnym dotyczącym okresu realizacji ksiąg rachunkowych,
- pomoc w ewentualnym procesie połączenia lub przejęcia innej firmy.
Udział w ewentualnych postępowaniach podatkowych lub skarbowych.
Gwarantujemy Państwu:
- udział w postępowaniach podatkowych i skarbowych, toczących się w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej, za okres trwania umowy.
- bezpośredni kontakt z organami podatkowymi powiązany z przygotowaniem odpowiednich pism wyjaśniających.
Nadzór nad terminowym dokonywaniem wpłat zobowiązań publicznoprawnych
Podczas całego okresu trwania umowy prowadzony będzie nadzór nad terminowością dokonywania wszystkich wpłat wynikających z publicznoprawnych zobowiązań.
Kontakt:
Dział Marketingu
Magdalena Mikorska
Manager ds. marketingu
i administracji / Kierownik Biura Zarządu
Departament Obsługi Finansowo-Księgowej
Urszula Miedzińska
Kierownictwo Departamentu
Certyfikat Księgowy nr 34886/2009