Samodzielna/y księgowa/y z elementami wiedzy i praktyki specjalisty ds. płac
23 marca, 2021 12:14 pmKategorie:
Miejsce pracy: Warszawa
W związku z realizacją nowych projektów, prowadzimy rekrutację.
Opis oczekiwań w zakresie obowiązków Samodzielny Księgowy:
- prowadzenie ksiąg handlowych oraz na ich podstawie rozliczeń spółek prawa handlowego obsługiwanych podmiotów wraz ze sporządzaniem sprawozdań finansowych,
- sporządzanie kalkulacji w podatku dochodowym, VAT i inne,
- sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze obsługiwanych podmiotów,
- bieżącą współpracę z Zarządami obsługiwanych podmiotów,
- stała współpraca z Doradcami Podatkowymi , Biegłymi Rewidentami, Radcą Prawnym
Opis oczekiwań w zakresie obowiązków Specjalista ds. Płac:
- prawidłowa kalkulacja i naliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płacy w systemie kadrowo płacowym, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT i innych
- ewidencjonowanie danych w systemie kadrowo-płacowym,
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowością planowania i rozliczania czasu pracy,
- sporządzanie zestawień, raportów, analiz z zakresu płac na wewnętrzne potrzeby firmy oraz dla instytucji zewnętrznych (np. PFRON, GUS),
- współpraca z PIP, ZUS,US w zakresie prowadzonych kontroli,
- obsługa pracowników w zakresie podlegania PPK,
- współpraca z administratorami technicznymi systemu kadrowo-płacowego.
Oczekujemy:
- wyższego wykształcenia kierunkowego (ekonomia, finanse, rachunkowość)
- minimum 4-5 letniego doświadczenia zawodowego w dziale księgowości wewnętrznej i/lub biurze rachunkowym / SSC na podobnym samodzielnym stanowisku
- doświadczenia i wiedzy w zakresie prowadzenia ksiąg handlowych, sporządzania deklaracji: CIT, VAT, PIT ,PCC, Intrastat oraz sprawozdań do NBP i GUS
- doświadczenia w zakresie sporządzania lub przygotowywania danych do sprawozdań finansowych, doświadczenia w księgowaniu dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, transakcji unijnych i poza unijnych, list płac, środków trwałych, amortyzacji, RMK i innych)
- praktycznej znajomości ustaw podatkowych, ustawy o rachunkowości , oraz innych regulacji prawnych,
- doświadczenia w zakresie obsługi kadrowo płacowej klientów.
Pozostałe wymagania:
- dobrej znajomość systemów finansowo-księgowych klasy ERP ? w szczególności modułów księgowych: Comarch ERP Optimy, Enovy, Symfonii i inne (dodatkowy atut)
- znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym (dodatkowy atut)
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- rzetelności, skrupulatności, samodzielności i odpowiedzialności
- wysokich umiejętności interpersonalnych
- wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
- pracę w firmie zajmującej w rankingach w Polsce czołowe miejsca,
- pracę w gronie Biegłych Rewidentów, Radców Prawnych, Doradców Podatkowych
- satysfakcjonujące i motywujące wynagrodzenie
- stałe comiesięczne szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
- dodatkowe benefity (pakiet medyczny Enelmed i inne)
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- ciekawą, pełną wyzwań pracę
- forma zatrudnienia: umowa o pracę, dla zainteresowanych ? umowa o współpracy lub zlecenia.
- Zapraszamy do zdobywania doświadczenia w gronie profesjonalistów oraz wspólnego umacniania marki spółki.
Aplikacje w języku polskim prosimy przesłać na adres:
rekrutacja-kadry@isp-modzelewski.pl
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą ISP – Audyt.:
Badanie sprawozdań finansowych