Samodzielna/y księgowa/y z elementami wiedzy i praktyki specjalisty ds. płac

23 marca, 2021 12:14 pm

Kategorie:

 

Miejsce pracy: Warszawa

W związku z realizacją nowych projektów, prowadzimy rekrutację.

Opis oczekiwań w zakresie obowiązków Samodzielny Księgowy:

  • prowadzenie ksiąg handlowych oraz na ich podstawie rozliczeń spółek prawa handlowego obsługiwanych podmiotów wraz ze sporządzaniem sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie kalkulacji w podatku dochodowym, VAT i inne,
  • sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze obsługiwanych podmiotów,
  • bieżącą współpracę z Zarządami  obsługiwanych podmiotów,
  • stała współpraca z Doradcami Podatkowymi , Biegłymi Rewidentami, Radcą Prawnym

Opis oczekiwań w zakresie obowiązków Specjalista ds. Płac:

  • prawidłowa kalkulacja i   naliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płacy w systemie kadrowo płacowym, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT i innych
  • ewidencjonowanie danych w systemie kadrowo-płacowym,
  • sprawowanie nadzoru nad prawidłowością planowania i rozliczania czasu pracy,
  • sporządzanie zestawień, raportów, analiz z zakresu płac  na wewnętrzne potrzeby firmy oraz dla instytucji zewnętrznych (np. PFRON, GUS),
  • współpraca z PIP, ZUS,US w zakresie prowadzonych kontroli,
  • obsługa pracowników w zakresie podlegania PPK,
  • współpraca z administratorami technicznymi systemu kadrowo-płacowego.

    Oczekujemy:

  • wyższego wykształcenia kierunkowego (ekonomia, finanse, rachunkowość)
  • minimum 4-5 letniego doświadczenia zawodowego w dziale księgowości wewnętrznej i/lub biurze rachunkowym / SSC na podobnym samodzielnym stanowisku
  • doświadczenia i wiedzy w zakresie prowadzenia ksiąg handlowych, sporządzania deklaracji: CIT, VAT, PIT ,PCC, Intrastat oraz sprawozdań do NBP i GUS
  • doświadczenia w zakresie sporządzania lub przygotowywania danych do sprawozdań finansowych, doświadczenia w księgowaniu dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, transakcji unijnych i poza unijnych, list płac, środków trwałych, amortyzacji, RMK i innych)
  • praktycznej znajomości ustaw podatkowych, ustawy o rachunkowości , oraz innych regulacji prawnych,
  • doświadczenia w zakresie obsługi kadrowo płacowej klientów.

Pozostałe wymagania:

  • dobrej znajomość systemów finansowo-księgowych klasy ERP ? w szczególności modułów księgowych: Comarch ERP Optimy, Enovy, Symfonii i inne (dodatkowy atut)
  • znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym (dodatkowy atut)
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • rzetelności, skrupulatności, samodzielności i odpowiedzialności
  • wysokich umiejętności interpersonalnych
  • wysokiej kultury osobistej.

Oferujemy:

  • pracę w firmie zajmującej w rankingach w Polsce czołowe miejsca,
  • pracę w gronie Biegłych Rewidentów, Radców Prawnych, Doradców Podatkowych
  • satysfakcjonujące i motywujące wynagrodzenie
  • stałe comiesięczne szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
  • dodatkowe benefity (pakiet medyczny Enelmed i inne)
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę
  • forma zatrudnienia: umowa o pracę, dla zainteresowanych ? umowa o współpracy lub zlecenia.
  • Zapraszamy do zdobywania  doświadczenia  w gronie profesjonalistów oraz wspólnego umacniania marki spółki.

 

Aplikacje w języku polskim prosimy przesłać na adres:

 

rekrutacja-kadry@isp-modzelewski.pl