Baza wiedzy

Wszelkie wydatki ponoszone przez podatnika związane z zakupem usług marketingowych, w tym wydatki na reklamę, promocję, po spełnieniu ogólnych przesłanek potrącalności kosztów, uregulowanych w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. mogą być kosztami uzyskania przychodów. W zakresie uznania tego rodzaju wydatku za koszt podatkowy należy wskazać, że zgodnie z art.…
przeczytaj więcej
Nowelizacja ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług…
przeczytaj więcej
W niniejszym artykule omówiono problem uznania za koszt uzyskania przychodu…
przeczytaj więcej
Od dnia 1 stycznia 2017 r. podwykonawcy usług budowalnych wymienionych w załączniku…
przeczytaj więcej
Z dniem 1 stycznia 2017 r. weszła w życie nowelizacja ustawy z dnia 11 marca 2004 r., która rozszerzyła…
przeczytaj więcej
Zastosowanie stawki podatku wynikającej z właściwej umowy o unikaniu podwójnego…
przeczytaj więcej
W niniejszym artykule omówiono problem powstawania podatkowych różnic…
przeczytaj więcej
Obowiązujące od dnia 1 stycznia 2017 r. rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów…
przeczytaj więcej